Tvorbu produktových stránek e-shopu nepodceňujte

Každý produkt e-shopu si zaslouží kvalitní popisek. Jedná se vlastně o jeho prezentaci potenciálnímu zákazníkovi. Jakmile se prokliká na vaše stránky, bylo by škoda jej odradit nekvalitním popiskem výrobku.

Stručný a přehledný popisek

Zákazník by se měl na stránce dobře orientovat a z popisku získat všechny potřebné informace. Z popisku by měl získat informaci, proč by měl produkt nakoupit právě u vás. Poskytněte mu konkurenční výhody. Texty by měly být stylistické a měly by dodržovat zásady dobrého copywritingu.

Důležitý je vzhled

Vizuální stránka hraje velmi důležitou roli. Investujte do profesionálně vytvořených produktových fotografií a videa. Vzhledem k tomu, že zákazník nemá možnost si osobně produkty prohlédnout, je potřeba jim je představit pomocí kvalitních fotografií. Přiblížení produktů i jejich vlastností podpoří i dobře sepsaný podrobný popisek.

Optimalizace a aktualizace

Chcete-li, aby váš e-shop byl úspěšný, je potřeba jej optimalizovat pro vyhledávače. Pokud nebudete mít kvalitní SEO, získáte pouze malé množství potenciálních zákazníků. Jedná se o činnost složitou, se kterou by vám měli pomoci odborníci. Co všechno zahrnuje? Jedná se o analýzu klíčových slov a jejich zařazení do textů. Zajistí strukturu webu a definují základní kategorie produktů. Zkontrolují funkčnost webu. Sepíšou a nasadí metadata a zajistí i linkbuilding.

Tipy na závěr

Chcete zvýšit povědomí o některých produktech? Pak je označte pojmem „Novinka“ nebo „Tipy pro vás„.

Každého zákazníka zajímají akční nabídky. Slevy však musejí být v souladu s platnou legislativou. Nezapomeňte slevu časově ohraničit.

Šikovným pomocníkem jsou i recenze produktů. Mohou motivovat zákazníky k nákupu. Někteří zákazníci mohou mít k produktům dotazy. Ty pomůže vyřešit live chat se zákaznickou podporou. Pomůžete tak eliminovat nejasnosti nebo obavy zákazníků.