Reklama na Facebooku

Facebook nabízí různé možnosti toho, jakým způsobem oslovit budoucí zákazníky. Jedná se především o PPC reklamu, která nabízí různé typy. Každý z nich má své pro i proti. Možná pro vás bude přínosem inspirace nejčastějších z nich.

Reklama formou obrázků

Jedná se o velmi jednoduchou a účinnou reklamu, která láká pozornost uživatelů. Jak na obrázek? Musí být zřetelný a přitažlivý. Je potřeba, aby upoutal pozornost na tak dlouhou dobu, aby uživatelé projevili zájem zjistit více o vašem produktu či službě. Pokud bude obrázek dostatečně přitažlivý, může nalákat na kliknutí na vaši výzvu. Ta by měla být velmi jednoduchá.

Tipy pro vás

Reklamu personalisujete použitím obrázku osob, které používají váš produkt nebo vaši službu. Velmi důležité je, aby byl obrázek kvalitní, to umožní dobré rozlišení. Také jednoduchost motivu hraje důležitou roli. Text vkládejte minimální.

Reklama formou videa

Uživatelé Facebooku vyhledávají videa velmi často. Proto jejich využití jako formy reklamy je velmi účinné. Zaujme sledující. Můžete tak vytvořit krátkou upoutávku nebo video, které vysvětluje výhody vaší služby či vašeho produktu.

Tipy pro vás

Při tvorbě videa mějte na paměti, že čím bude delší, tak diváci ztrácejí zájem dokoukat jej do konce. Je dobré video doplnit titulky, podpoříte jimi komunitu neslyšících. Kromě toho někteří uživatelé sledují videoreklamy s vypnutým zvukem.

Reklama na událost

Díky ní zvýšíte povědomí o značce. Uživatelé, kteří reklamu uvidí, se mohou přihlásit k účasti na konané události. Kromě toho může reklama na událost podpořit sledování vaší stránky, která bude hostit událost.

Tipy pro vás

Název události by měl být stručný, ale jasný. Je potřeba upoutat s ním pozornost a zájem uživatelů.
Jakmile máte událost vytvořenou, je potřeba o ní průběžně informovat, tím ji udržíte aktuální.
Poproste známé o její sdílení. Je vhodné zveřejňovat průběžně příspěvky na vytvořené stránce,
oslovíte tak všechny, kteří se přihlásili k účasti.