PR článek jako placená forma reklamy

Máte svůj vlastní e-shop nebo společnost poskytující jakýkoli druh služeb a rádi byste se zviditelnili nějakou účinnou reklamou? Pak si objednejte PR článek, který dokonale představí vaše služby nebo produkty.

Co je PR článek?

Ve své podstatě se jedná o placenou formu reklamy, která míří na určitou cílovou skupinu.

Díky takto sepsanému článku, který bude publikovaný na magazínu, můžete snadno čtenáře seznámit se svými novinkami a nabídkou.

Správně sepsaný PR článek je optimalizovaný pro vyhledávače a to díky klíčovým slovům v něm obsažených. Ta se volí optimální pro vyhledávače.

Čtenář se z článku dozví přínosné informace a díky odkazům snadno nalezne váš web. Zvýší se tak návštěvnost. Vytváří dobré jméno vaší společnosti i vám samotným.

Standardně se zpracovává článek o 1 NS (informace o normostraně naleznete zde) a obsahuje 2-3 odkazy na váš web vedoucí z klíčových slov, která jsou nenásilnou formou zapracována do textu.

Text článku je členěn na odstavce s podnadpisy. Vzhledem k tomu, že vyhledávače nemají rády články duplicitní, je vhodné nechat si sepsat více obdobných verzí, které tak snadněji můžete publikovat do více magazínů. Díky tomu získáte pro svůj příspěvek vyšší hodnotu.

Kam PR článek umístit?

Existuje celá řada magazínů, na které můžete nechat svůj článek umístit (publikovat). Také jej můžete nechat publikovat na některém z magazínů zaměřených právě na oblast vašeho podnikání.

Magazíny vybírejte podle jejich návštěvnosti. Čím je vyšší, tím máte větší možnost získat více reálných zákazníků, které na vaše stránky přivede právě PR článek se zpětnými odkazy.