Nestíháte administrativní práci? Sjednejte si pomoc u virtuální asistentky

Začínáte podnikat nebo nestíháte administrativu a hodila by se vám pomocná ruka, se kterou byste některé administrativní záležitosti mohli řešit i na dálku? Pak není nic snazšího, než se obrátit na virtuální asistentku. Nemusíte se obávat, že budete spolupracovat s robotem, jedná se o osobu z masa a kostí. Jen nebude sedět u vás v kanceláři, ale bude s vámi spolupracovat na dálku.

Jaké výhody nabízí virtuální asistentka a s jakou činností vám může pomoci?

Zaměstnávat virtuální asistentky již v dnešní době není nic neobvyklého. Může to klidně být váš stálý zaměstnanec, jen svoji práci bude vykonávat z domova, nebo z jakéhokoli jiného místa mimo Vaši firmu. Kontakt spolu udržujete pomocí telefonu nebo IT technologií.

Co všechno zvládne virtuální asistentka?

  • Činnosti v oblasti marketingu – může být správcem vašeho webu či e-shopu, vytvářet obsah pro firemní či e-shopový blog nebo sociální sítě, připravovat rešerše, provádět průzkum trhu, rozesílat e-maily, spravovat a rozšiřovat vaši databázi klientů.
  • Činnosti v oblasti asistence – zajistí administrativu a účetnictví, pohlídá a připomene vám důležité schůzky a jejich termíny, povede váš pracovní kalendář, zajistí organizaci firemních akcí.
  • Činnosti v oblasti obchodu – povede vaši online zákaznickou podporu, zajistí nabídku vašich služeb či produktů přes e-mail nebo telefon, vybere a osloví za vás vhodné dodavatele.
  • Činnosti v oblasti jazykových služeb – má na starosti korektury vašich textů, připraví pracovní e-maily či nabídky.

Jakým způsobem budete s virtuální asistentkou komunikovat?

Pro začátek spolupráce je ideální volbou online setkání pomocí Skype nebo dalších programů či aplikací. Takto se můžete velmi snadno domluvit na detailech spolupráce a jejího následného proplácení. Je potřeba si ihned od začátku nastavit taková pravidla, která budou vyhovovat oběma stranám. Pak už stačí pouze zasílat zadání pro práci, ideálně přes e-mail nebo pomocí sdílených dokumentů.