Co nového se objevuje na tomto poli v březnu?
Stále zůstává, pro střední i menší podniky, důležitou platformou a poutem se svými zákazníky. Druhou pozici si vydobil Instagram. Ten hraje důležitou roli především u mladší generace uživatelů. Tyto sociální sítě představují jednu z klíčových možností, jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající.
Facebook Reels dostanou delší stopáž (až 90 sekund) a využívat budete moci i jejich nové nástroje a trendy šablony. Budou mít integrované vzpomínky, díky kterým budete moci sdílet obsah. Naleznete zde novou výzvu k akci.
Budou zrušená témata ve skupinách. K dispozici již nebudou tematické hashtagy. Ty definují správci jednotlivých skupin.
Umělá inteligence
Stále častěji se o této problematice hovoří a píše. Umělá inteligence sice umí zjednodušit některé věci a ušetří i spoustu času, ale zatím lidský prvek rozhodně nenahrazuje.
Sklik
Rozšiřuje zásah kampaní a to díky významové shodě. Ve volné shodě se zobrazí klíčová slova – synonyma na dotazy. Díky tomu budete moci oslovit ještě více zákazníků. Tuto technologii zapojil do Skliku seznam. Umí rozeznat slovní spojení, která spolu souvisejí a zobrazí k nim klíčová slova ve volné shodě. Tato technologie byla vyvíjena již nějakou dobu specialisty z týmu. Ušetří poměrně velký čas.
Vliv influencerů
Influenceři velkou měrou svými příspěvky ovlivňují zájem o propagované služby nebo produkty. To přiznalo velké množství spotřebitelů. Influencer marketing má velkou moc přesvědčit potenciální zákazníky k nákupům. Největšímu zájmu se těší příspěvky zaměřené na potraviny a nápoje, na pomyslné druhé příčce se umístilo zdraví a wellness, následuje kosmetika a péče o sebe.