I e-shop může mít svůj vlastní blog

Blog funguje jako dokonalý marketingový nástroj, který vám pomůže rozšířit klíčová slova z hlediska vyhledávačů. Kromě toho je to jedna z možností, jak komunikovat ze zákazníky. Ukážete jim, že je váš e-shop aktivní, seznámíte je podrobněji s výrobky nebo službami, které se objevují na e-shopu.

Na co pamatovat při psaní blogu

Návštěvníky upoutá zajímavý nadpis a fotografie. Tím je nalákáte na čtení článku. Blog pište pravidelně a vytvářejte pro něj zajímavý a poučný obsah. Pokud budete pravidelně publikovat zajímavé články, zákazníci se k vám budou vracet. Díky článkům v blogu můžete zákazníkům jednoduchým způsobem představit svoje produkty či služby a nalákat je k jejich objednání. Blog je nenápadný nástroj, který by mohl zákazníka přesvědčit, že právě konkrétní produkt nebo službu „nutně potřebuje„.

Blog je také jednou z možností SEO. Uplatníte zde klíčová slova v daleko širším pojetí, v různých spojeních. V blogu můžete využít i slova, která jsou sice špatně napsaná, ale zákazníci je zadávají do vyhledávačů. Vyzkoušejte i obdobná klíčová slova, která souvisejí s vaší nabídkou.

Díky článkům v blogu dáváte zákazníkům něco navíc. Kromě klasických článků může blog obsahovat rady a návody, které souvisejí s nabídkou produktů či služeb vašeho e-shopu. Souvisí váš e-shop s vařením? Podělte se o zajímavé recepty. Nabízíte produkty či služby související s cestováním? Připravte nějaké tipy na výlet. Nejste-li si jisti tím, že budou články kvalitní, pak se vám rozhodně vyplatí oslovit zkušeného copywritera.

Jak se zákazník dostane na váš blog?

Možnosti jsou dvě. Jednou z nich je odkaz na vašem e-shopu a druhou pak proklikání přes výsledky vyhledávání. To zajistí poutavý titulek s promyšleným popisem – meta title a description.

Kvalitně psané články podporují dlouhodobou návštěvnost celého e-shopu.